عصر ظهور و آخرالزمان

بررسی رویداد های عصر ظهور

عصر ظهور و آخرالزمان

بررسی رویداد های عصر ظهور

اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی
آخرین مطالب

بیان مقدمه ای از سفیانی

چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ب.ظ

روایات حرکتی را به تصویر می کشند که در سوریه و توسط سفیانی آغاز می شود. او از هواداران غرب و هم پیمان یهودیان است و تمام سوریه و اردن را تحت فرمان خود قرار می دهد:

" خروج سفیانی حتمی است، این خروج از آغاز تا پایان، پانزده ماه به طول می انجامد. 6 ماه آن را به جنگ و کشتار می پردازد و وقتی پنج منطقه را به تصرف خود در آورد، تنها می تواند 9 ماه بر آن مناطق فرمانروایی کند، نه یک روز بیشتر!." (المعجم:ج3،ص462)

طبق احادیث، مناطق پنجگانه علاوه بر سوریه و اردن، احتمالاً لبنان را نیز در برگیرد، ولی وحدتی که سفیانی ایجاد می کند، وحدت نامبارکی است که هدف آن ایجاد یک خط دفاعی عربی در برابر اسرائیل و پایگاهی برای مقابله با ایرانیان است که زمینه ساز حکومت حضرت مهدی (عج) هستند. سفیانی پس از تحمل دو شکست خود، یکی در عراق به دست ایرانی ها و یمنی ها، و دیگری در حجاز به واسطه معجزه الهی، عقب نشینی کرده و باقی مانده نیرو های خود را داخل سرزمین شام جمع می کند تا برای مقابله با پیشروی سپاه امام زمان (عج) به طرف دمشق و قدس، آماده شود. احادیث ما، نبرد یاران امام زمان(عج) با سپاه سفیانی را حماسه ای بزرگ توصیف می کنند که از انطاکیه در ساحل دریای مدیترانه و از دمشق تا قدس در جبهه داخلی امتداد دارد. در این نبرد بزرگ، غضب الهی بر سفیانی و هم پیمانان یهودی و رومی اش(غربی ها) فرود آمده و پس از شکستی سخت و کوبنده، سفیانی اسیر و کشته می شود. امام زمان (عج) به همراه مسلمانان وارد قدس می گردد.

۹۷/۱۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی